divendres, 19 d’abril del 2013

ALAO ? ? ?

                                                               

He de dir que fins fa uns mesos no tenia ni idea del que volien dir aquestes sigles i, per tant, desconeixia l’existència de tot el material que hi ha a la xarxa per l’aprenentatge de llengües assistit per ordinador. M’ha sorprès la quantitat de recursos que hi ha a disposició dels aprenents i a diferència d’altre tipus de materials, com els llibres de text digitals, aquí sí que podem trobar material per a adults.
Entre el material de la web 1.0 un dels que em va semblar més divertit varen ser les caceres del tresor, que estan molt ben explicades en aquest article de Jordi Adell que posa molts exemples i també explica com fer-ne.

http://edutec.rediris.es/Revelec2/revelec16/adell.htm




Dels materials de la web 2.0, m’ha sorprès que la creació de blocs i wikis sigui tan senzilla i alhora tan útil. Hi ha molt material a la xarxa en aquests formats que permet estar al dia de les últimes publicacions, la qual cosa facilita la formació continua, que és el gran repte que tenim en un món en constant evolució.


... i per acabar amb els meus descobriments, la manera d’emmagatzemar en el núvol, em sembla fantàstica