dilluns, 18 de març del 2013

“Jo i les TIC”

Actualment, tinc 3 ordinadors: un de sobretaula i 2 portàtils (un amb Windows 7 i l’altre amb l’Ubuntu 12.10) i una iPad 4. M’agrada conèixer totes les utilitats que puguin facilitar-me el dia a dia en els meus diferents interessos. Intento ser competent amb les TIC i tinc molta curiositat en l’ús que en pugui fer a l’aula de català per a adults.

Sóc també un gran defensor del concepte 2.0 perquè crec molt en la participació, en interaccionar, en la compartició de coneixements i les tasques col·laboratives. Precisament per això, en la vessant professional, estic molt implicat en un cicle de conferències o sessions web promoguts pel Departament de Justícia de la Generalitat per bastir un nou concepte d’Administració 2.0 en l’àmbit de l’Administració Pública catalana.

Com a exemple, el següent vídeo correspon a la 14a Sessió web: La intel·ligència col·lectiva i la web 2.0