dissabte, 15 de novembre del 2008

Second Life for Education

He estat tafanejant per l'Slideshare i s'hi troben coses molt interessants, com ara aquesta presentació que us adjunto sobre l'ús de Second Life per a l'educació. Aquesta presentació em va fer pensar en un comentari del Parla.Cat on una noia parlava de què feia intercanvi d'anglès a Second Life amb un professor. No és com fer un intercanvi cara a cara, però si no tens temps de quedar amb algú, és una bona solució per practicar una llengua, no us sembla?




Second Life for Education
View SlideShare presentation or Upload your own. (tags: sl secondlife)

1 comentari:

Maria ha dit...

Hola a tothom! Sí, Montse, els intercanvis són molt bona manera de practicar una llengua, jo sempre els recomano als meus alumnes. És ideal si no tens gaire temps ni diners.
Jo vaig fer intercanvi català-hebreu, quan estudiava la carrera, y fa no gaire temps, castellà-alemany.
A més, pots conèixer gent molt interessant. La noia amb qui parlava hebreu era grega jueva, casada amb un rus jueu (militar servint a Gaza) i parlava deu llengües!!